صوت و فیلم گزارش تصویری کاریکاتور
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
sarpoosh
کافه اسپرت > ایمان ابراهیمی (ایمان ابرا)

ایمان ابراهیمی (ایمان ابرا)

ایمان ابراهیمی (ایمان ابرا)

بیوگرافی ایمان ابراهیمی (ایمان ابرا)

ایمان ابراهیمی متولد شهریور سال ۶۲ است و بر خلاف این که گفته می شود ۳۱ سال سن دارد؛ ۳۵ ساله است و متولد تهران اما از کودکی در خارج از کشور بزرگ شده است. او در نوجوانی چند ترانه را خوانده اما در حال حاضر خواننده نیست.

 

ایمان ابراهیمی متخلص به ایمان ابرا مدیر عامل شرکت MTV Persian است.


ایمان ابراهیمی مالک ۷۰ در صد از سهمیه شرکتی که نه تنها در بخش موسیقی ؛بلکه در زمینه واردات و صادرات اتومبیل های لوکس در خارج از کشور نیز فعالیت دارد.

 

ایمان ابراهیمی  طبق قوانین جمهوری اسلامی فعالیت کرده و شرکتش دارای مجوز است.

 

ایمان ابرا فعالیتی خارج از قوانین اسلامی نداشته است.

 

ایمان ابراهیمی از کودکی طرفدار استقلال بوده تا جایی که به قول خودش همه بازی ها تیم را دیده و کم تر بازی از تیم محبوبش را از دست داده.

 

ناصر حجازی اسطوره ایمان ابرا در فوتبال است هر چند که اعتقاد دارد استقلالی ها همه سمبل عشق و تعصب هستند.

 

ایمان ابراهیمی این تاجر استقلالی چند تیم اسپانسری را پشت سر خود می بیند.

 

شرکایی که اسپانسر تیم های لیگ برتر انگلستان هستند و با همکاری او در صورت خرید باشگاه استقلال به دنبال ساخت ورزشگاه بزرگ به نام باشگاه پر افتخار ایران هم هستند.

 

ایمان ابراهیمی (ایمان ابرا) خریدار باشگاه استقلال

 

ایمان ابراهیمی: «بله بنده مبلغی را جهت کمک به استقلال به حساب باشگاه واریز کردم و این مبلغ را تنها به واسطه عشق و علاقه ای که به استقلال داشتم پرداخت کردم و امیدوارم تیم بتواند در مسابقات سربلند باشد.»

 

ایمان ابرهیمی: «بنده حاضرم پول بازیکنانی مثل الحاجی گرو و ماشاریپوف را هم پرداخت کنم تا آن ها هم استقلالی شوند.این پیشنهاد را هم به باشگاه استقلال داده ام اما هنوز در این رابطه به بنده پاسخی ندادند چرا که معتقدم استقلال برای حضور پر قدرت در آسیا به تیمی قدرتمندتر نیاز دارد.»

 

ایمان ابرا در خصوص شرکت خود گفت: «شرکت ما در خارج از کشور و در داخل ایران مجوز دارد و طبق قوانین اسلامی اداره می شود‌. ما هیچ مشکلی نداریم و تا به حال یک ریال هم از بانک های ایران وام یا بدهی نداشتیم.

 

ما بر اساس خط مشی نظام جمهوری اسلامی کارمان را دنبال می کنیم و یک شرکت دارای مجوز هستیم.

 

الان هم توانایی خرید باشگاه استقلال را داریم و منتظر هستیم هر وقت استقلال به مزایده گذاشته شد این باشگاه را بخریم. ما عاشق استقلال هستیم و باز هم بدون چشم داشت از تیم محبوبمان حمایت می کنیم تا به امید خدا به ستاره سوم برسیم.»

 

 

سایر مطالب درباره ایمان ابراهیمی (ایمان ابرا)