شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰
طبیعت و محیط زیست

کشف عجیب دانشمندان؛

احتمالا بیگانگان فضایی همان پنگوئن‌هایی باشند که در میان ما زندگی می‌کنند

پنگوئن,ارتباط پنگوئن‌ ها و بیگانگان فضایی
در تازه ترین تحقیقات، دانشمندان اعلام کردند بیگانگان فضایی امکان دارد همان پنگوئن هایی باشند که در میان ما زندگی می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی استار، شاید شما هم بسیار درباره بیگانگان فضایی و آدم فضایی ها خبر خوانده و یا شنیده باشید. اخیرا نیز مطالب بسياري در رسانه ها در خصوص بیگانگان فضایی مطرح شد.

تصاویر ویدئویی که چندي پیش از برخورد خلبانان نیروی دریایی آمریکا با یوفو ها منتشر شد و در پی آن گزارشی محرمانه در خصوص وجود این موجودات فضایی (Aliens) منتشر شد، شاید بسياري را متعجب کرده باشد.

در این گزارش فاش شده بود به واقع تصاویری از اشیای پرنده ناشناس یا همان یوفو ها مشاهده شده است ولی دولت آمریکا اعلام‌کرد که به این نتیجه نرسیده که وسیله پروازی که آنها داشته اند نیز دارای ماهیت فرازمینی است.

ولی شاید هیچ کدام از این اخبار به اندازه سخنی که به تازگی دانشمندان مطرح کرده اند، برای شما عجیب نباشد.

به تازگی برخی محققان انگلیسی اعلام کردند نه تنها «بیگانگان فضایی» وجود خارجی دارند؛ بلکه آنها حتی امکان دارد در میان ما باشند و حتی شاید شما آنها را در باغ وحش محل زندگیتان دیده باشید.

بله درست است؛ این دانشمندان به شواهدی دست یافته اند که نشان می دهد پنگوئن ها امکان دارد به واقع همان «موجودات فرازمینی» و یا «بیگانگان فضایی» باشند.

بر پایه این گزارش، دانشمندان انگلیسی در تحقیقات خود دریافتند پنگوئن ها این پرندگان دوست داشتنی بدون توانایی پرواز ممکن است دارای ماهیت فرازمینی باشند.

این دانشمندان در بررسی های خود به اثراتی از یک ماده شیمیایی از ونوس (Venus) رسیدند که در فضولات پنگوئن ها موجود بود.

این دانشمندان مانده اند چگونه ماده «فسفین» در فضولات پنگوئن ها (Penguin) وجود دارد؛ ماده ای که تنها جای دیگری که یافت شده است، در فاصله ۳۸ میلیون مایلی (حدود ۶۱ میلیون کیلومتری زمین) و در اتمسفر سیاره زهره بوده است.

پنگوئن,ارتباط پنگوئن‌ ها و بیگانگان فضایی

دکتر دیو کلمنتس (Dr. Dave Clements) از دانشگاه امپریال کالج لندن و یکی از افرادی که در این تحقیقات مشارکت داشته، به پایگاه انگلیسی دیلی استار در این خصوص گفت: ما این اطلاعات را دوباره پردازش کردیم و کاملاً متقاعد شده ایم که فسفین کشف شده واقعی است ولی نمی دانیم چه چیزی باعث این اتفاق شده است.

او در ادامه می گوید: فسفین را برخی از باکتری های بی هوازی تولید می کنند.

این در حالیست که درست سال گذشته میلادی، اخترشناسان موفق شده بودند در ابر های اسیدی زهره (ونوس) گازی به نام فسفین را کشف کنند که از این مسئله حکایت داشت که این سیاره غیرقابل سکونت، احتمالا از حیاتی فرازمینی برخوردار بوده است. تیم علمی بین المللی ابتدا وجود فسفین را با استفاده از تلسکوپ جیمز مکسول در هاوایی مشاهده کرده و سپس موفق شد حضور آنرا با استفاده از تلسکوپ رادیویی آتاکاما در شیلی تائید کند.

دانشمندان انگلیسی معتقد هستند مطالعه پنگوئن ها امکان دارد به شناسایی موجودات دیگری که در جهان هایی دیگر زندگی می کنند، کمک کند.