جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۰ - ۲۷ دي ۱۳۹۷ کد خبر: ۹۷۱۰۰۷۲۲۵
رادیو و تلویزیون

قطع شدن چندباره برنامه «تب تاب» به دلیل محتوای برنامه نبود/ خط قرمزهای صداوسیما در چگونگی‌هاست

برنامه تب تاب,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
تهیه‌کننده برنامه تب تاب گفت: قطع چندباره برنامه به دلیل صحبت‌های مطرح شده در آن نبوده و دلیل آن کاملا فنی است.

به گزارش ایلنا، برنامه «تب تاب» یکی از برنامه‌هایی به شمار می‌آید که تنها با پخش چندین قسمت از آن، مخاطبان را با خود همراه کرده است. انتخاب بنیامین بهادری به عنوان مجری، دکور خاص «تب تاب»، در کنار بحث‌های مطرح شده در آن، از ابتدا حواشی را برای این برنامه ایجاد کرد و سبب شد تا بسیاری اخبار آن را دنبال کنند. 

 

به عنوان مثال پرداختن به موضوع فیلترینگ اینستاگرام ازجمله برنامه‌های حاشیه‌ساز «تب تاب» بود که بسیاری از افراد نسبت به آن در فضای مجازی واکنش نشان دادند. اکنون نیز در آخرین برنامه‌ای که از تب تاب روی آنتن رفته است، شاهد بحث آموزش و مافیای کنکور بودیم که این موضوع نیز تاکنون واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است. البته در زمان پخش نیز این برنامه چندباری قطع شد و هیچ دلیل قانع کننده‌ای هم برای آن اعلام نشد. علاوه بر این موارد «تب تاب» در مدت پخش خود میزبان چهره‌های ورزشی و هنری نیز بوده است. 

 

 نکته قابل توجه در برنامه «تب تاب» استفاده از نظر مخاطبان در پیشبرد گفتگو است. به‌گونه‌ای که مردم در حین پخش زنده این برنامه می‌توانند در قسمت‌های مختلف گفتگو نظرهای موافق یا مخالف خود را نسبت به صحبت‌های میهمان بدهند. زمانی که رای منفی یا مثبت میهمان به بالاترین حد ممکن برسد، دکور برنامه که در حین گفتگو و با نظر مردم از حالت طبیعی خارج شده، با تاب دادن خود، به حالت نرمال می‌رسد.

 

این برنامه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه‌ها با اجرای باربد بابایی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. به بهانه برخی حواشی و متن برنامه «تب تاب» با مریم جلالیان (تهیه‌کننده) برنامه گفتگو کردیم.

 

در قسمت‌های گذشته برنامه «تب تاب»، شاهد حضور همه طیف میهمانی از ورزشی تا اجتماعی بوده‌ایم. به طور کلی روند برنامه تب‌تاب در نهایت قرار است سیاسی، اجتماعی یا هنری باشد؟

 

اگر بخواهیم با متر و میزان‌های کلیشه‌ای گذشته، برنامه‌های رسانه‌ای را بررسی کنیم، ارزیابی ما باید مبتنی بر موضوع باشد ولی برنامه «تب تاب» یک ساختار تازه است که قابلیت هرطور محتوایی را دارد. یعنی این برنامه یک ظرف تازه است که هر مظروفی را می‌توان در آن ریخت. این ساختار تازه به نوعی به کارگیری یک عنصر جذاب رسانه‌ای با نام مخاطب است.

 

در برنامه‌سازی سنتی ما مجری، موضوع و میهمان مهم بوده ولی در برنامه‌های تازه و رویکرد تازه‌ای که دنیا به سمت آن می‌رود این مخاطب است که حرف اول را می‌زند. برنامه تب تاب مبتنی بر نظر مخاطب است که جذابیت برنامه ایجاد می‌شود. یعنی به نوعی گزاره‌های مختلفی که میهمان و مجری درباره موضوع تولید می‌کنند در اختیار مخاطب است. این به معنای آن است که منحنی بردارها به سمت مخاطب اتفاق می‌افتد و این مخاطب است که تایین می‌کند که چقدر همراه و چقدر همراه نیست.

 

یعنی به نوعی این برنامه‌ها را می‌توان آزمایشی معرفی کرد تا متوجه شوید که مخاطب از کدام جنس برنامه استقبال می‌کند؟

 

نه به هیچ وجه تست و امتحانی برای این موضوع در کار نیست. تب تاب یک ظرف و امکان تازه است و قرار است این روند ادامه پیدا کرده و در حوزه ورزشی، فرهنگ، اقتصادی و هر گزاره‌ای که تولید رسانه‌ای می‌شود، این قابلیت را دارد که در معرض قرار گیرد. یعنی در فضای مجازی یک امکانی برای در معرض قرار گرفتن آدم‌ها ایجاد شده که  طبق آن از یک آدم خیلی ناشناس تا یک آدم بسیار شناخته شده می‌توانند صفحه شخصی خودشان را داشته باشند و خودشان را در معرض دید مردم قرار بدهند و به نوعی لایک و دیسلایک (مورد پسند واقع شدند و مورد پسند واقع نشدند) بگیرند. گرچه به خاطر روح تجاری بودن فضای مجازی در آن دیسلایک وجود ندارد چراکه شما اغوای فضای مثبت خود می‌شوید و این تاییدکنندگان هستند که برای شما جذاب هستند.

 

اما در برنامه تب تاب هم تاییدکنندگان و هم کسانی که تایید نمی‌کنند و نمی‌پسندند، رای خود را داده و به نوعی با تغییر حالت دکور برنامه تجلی بیرونی و رسانه‌ای پیدا می‌کنند. این موضوع را ما با تاب خوردن دکور نشان می‌دهیم. در واقع پی‌ او وی دوربین ما با ساختار کلیشه‌ای و همیشگی سنتی و قدیمی تغییر پیدا کرده است. این موضوع در حال حاضر مقداری تمرین رسانه‌ای می‌خواهد که ما بفهمیم این چه نوع ساختاری است.

 

با توجه به این موضوع که اشاره کردید، آیا به ساختار مجری هم فکر کرده‌اید؟ به عنوان مثال در برنامه آخری که سه شنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت، مجری تا آنجایی که باید از موضوع آموزش و کنکور که در برنامه مطرح شد اطلاعی نداشت و به نوعی این طور حس می‌شد که از بیرون برنامه به او چیزهایی گفته می‌شود؟ آیا مجری که سابقه اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری را داشته می‌تواند در موضوعات اجتماعی و سیاسی هم اجرای قابل قبولی را ارائه دهد؟

 

نکته‌ای که شما می‌گویید، نکته درستی است ولی من می‌خواهم بگویم که شما تمرکز خود را از روی مجری و حتی میهمان بردارید. چراکه تمرکز برنامه تب تاب بیشتر روی این موضوع است که مردم می‌توانند در آن واحد از چیزی که همه فکر می‌کنند خوششان می‌آید اما رای منفی بدهند و همچنین از چیزی که همه فکر می‌کنند بدشان می‌آید، رای مثبت بدهند.

 

برای اینکه مخاطب یک رسانه همچون مخاطب یک صفحه اینستاگرامی قابل اتکا نیست. چراکه مخاطب در آن لحظه رای می‌دهد و تنها برای آن لحظه است. به همین دلیل ما نیز در تب تاب تفاضل رای‌ها را حساب می‌کنیم.

 

در مورد اتفاقی که در برنامه سه شنبه شب ایجاد شد، لازم است توضیح دهم که در این برنامه، تعداد رای مثبت آقای دکتر حسینی خیلی بالاست. یعنی از مجموع ۳۰۰ هزار رای، تنها ۱۱ هزارتای آن منفی بود. ولی در برنامه ما با بارش لحظه‌ای رای مواجه بودیم. یعنی یک جمله‌ای که ایشان می‌گفتند، در آن واحد رای منفی یا مثبت می‌آورد. مضاف بر اینکه ما تاخیر کنش و واکنش هم مواجه بودیم. یعنی مخاطب یک جمله را می‌شنود و تا بخواهد موبایل به دست شود ، یک تاخیری ایجاد می‌شود. پس بنابراین دکور که تاب می‌خورد به خاطر جمله قبلی است. این همان تب و تاب جهان ماست که مردم گاهی می‌پسندند و گاهی نمی‌پسندند. بنابراین انتخاب‌های ما نباید براساس پسند جهان باشد، انتخاب‌های ما باید یک اصولی داشته باشد و به نوعی ریشه‌دار باشد. این مفهوم اصلی تب و تاب است.

 

توضیحات شما قابل قبول است ولی از آن حیث که تب تاب یک برنامه گفت‌وگو محور هم هست باید، مجری هم از اطلاعات خوبی در زمینه موضوع مطرح شده و همچنین میهمان داشته باشد. در برنامه سه شنبه شب ما شاهد ضعف مجری بودیم، که به نوعی می‌توان گفت این موضوع سبب چندبار قطع شدن برنامه شد.

 

قطع شدن برنامه هیچ ارتباطی به مجری یا مسائل دیگر ندارد. حتما گزارشی را برای هفته بعد آماده می‌کنیم و در قسمت آینده تب تاب درباره قطع شدن برنامه قبلی توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

 

به دلیل اینکه این برنامه در شهر آفتاب ضبط می‌شود و مسافت آن خیلی دور است؛ سه بار قطعی داشتیم. جدا از این موضوع فرایند تکنولوژیک دکور ما نیز مقداری پیچیده است. یعنی ما باید همه داده‌ها را به هیدرولیکی بدهیم و بعد از طی شدن پروسه آن تب تابی را در دکور برنامه تداعی کند. به همین خاطر این اتفاق (قطع شدن برنامه) کاملا یک اتفاق تکنیکی و تکنولوژیکی بود و هیچ ارتباطی به قطع صحبت‌های مفهومی و محتوایی آقای دکتر حسینی نداشت. ما حتما تیکه‌هایی از برنامه که قطع شده را هم در صفحه برنامه می‌گذاریم و هم هفته آیند پخش می‌کنیم.

 

همچنین برای اینکه یک عنصر تازه را برای مردم معرفی کنیم، اگر قرار بود که تمرکزمان روی پینگ پونگ روی صحنه تب تاب باشد؛ خود حرکت تب تاب از یاد می‌رود. ما می‌خواهیم که مردم کم کم عادت کنند و یاد بگیرند همراه شوند. بعد از آن می‌توان این موضوعات را پله پله ادامه داد.

 

دست شما در خط قرمزهای صدا و سیما تا چه اندازه باز است؟ 

 

خط قرمزهای ما در صدا و سیما در چگونگی‌هاست. ما برخی اوقات بلد نیستم چگونه مطالبمان را عنوان کنیم. اگر یاد بگیریم چگونه صحبت‌های خود را عنوان کنیم، آن وقت دیگر خط قرمزی وجود نخواهد داشت. خط قرمز من به عنوان برنامه ساز خانواده است. یعنی چیزی که در تلویزیون پخش می‌شود، نباید با خانواده‌ای که بیننده این برنامه است، منافات داشته باشد. 

 

نکته کلی درباره این برنامه این است که ما یک تیم کاملا حرفه‌ای را دور هم جمع کرده‌ایم. این برنامه هیچ ما به ازای خارجی ندارد یعنی شما هیچ برنامه‌ای را نمی‌توانید پیدا کنید که تا این اندازه نظر مردم درباره آن تاثیر بگذارد. یک ایده اولیه که کاملا ایرانی است. 

 

رسانه باید منعکس کننده نظر در لحظه مردم باشد. منتهای مراتب اینکه ما تا چه اندازه بتوانیم در ارائه این ظرف تازه موفق باشیم و مفاهیم متعلق به خودمان را در این ضعف منعکس کنیم، این به هنر ما و همراهی مردم و به رسمیت شناختن استراتژی‌های رسانه‌ای توسط سیاستگزاران رسانه مربوط می‌شود. 

 

من و آقای غفاری به طور مشترک این برنامه را تهیه می‌کنیم ولی در واقع یک اتاق فکر خیلی بزرگ پشت آن است. ما می‌خواهیم یک مفهوم رسانه‌ای جدید را ارائه می‌کنیم. خواهش‌مان این است که برنامه «تب تاب» را با متر و معیارهای تاک شوهای قدیمی و سنتی مقایسه نکنند.

 

 

  • 11
  • 2
۵۰%
نظر شما چیست؟
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی:۰
غیر قابل انتشار: ۰
جدیدترین
قدیمی ترین
مشاهده کامنت های بیشتر
محمدرضا احمدی بیوگرافی محمدرضا احمدی؛ مجری و گزارشگری ورزشی تلویزیون

تاریخ تولد: ۵ دی ۱۳۶۱

محل تولد: تهران

حرفه: مجری تلویزیون

شروع فعالیت: سال ۱۳۸۲ تاکنون

تحصیلات: کارشناسی حسابداری و تحصیل در رشته مدیریت ورزشی 

ادامه
رضا داوودنژاد بیوگرافی مرحوم رضا داوودنژاد

تاریخ تولد: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر

شروع فعالیت: ۱۳۶۵ تا ۱۴۰۲

تحصیلات: دیپلم علوم انسانی

درگذشت: ۱۳ فروردین ۱۴۰۳

ادامه
فرامرز اصلانی بیوگرافی فرامرز اصلانی از تحصیلات تا شروع کار هنری

تاریخ تولد: ۲۲ تیر ۱۳۳۳

تاریخ وفات : ۱ فروردین ۱۴۰۳ (۷۸ سال)

محل تولد: تهران 

حرفه: خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، نوازندهٔ گیتار 

ژانر: موسیقی پاپ ایرانی

سازها: گیتار

ادامه
علیرضا مهمدی بیوگرافی علیرضا مهمدی؛ پدیده کشتی فرنگی ایران

تاریخ تولد: سال ۱۳۸۱ 

محل تولد: ایذه، خوزستان، ایران

حرفه: کشتی گیر فرندگی کار

وزن: ۸۲ کیلوگرم

شروع فعالیت: ۱۳۹۲ تاکنون

ادامه
ابراهیم بن جعفر ابی طالب زندگینامه ابراهیم بن جعفر ابی طالب

نام پدر: جعفر بن ابی طالب

سن تقریبی: بیشتر از ۵۰ سال

نسبت های مشهور: برادر محمد بن ابی طالب

ابراهیم بن جعفر ابی طالبزندگینامه ابراهیم بن جعفر بن ابی طالب

زندگینامه ابراهیم بن جعفر بن ابی طالب

ابراهیم بن جعفر بن ابی طالب فرزند جعفر بن ابی طالب بوده است، برخی از افراد ایشان را همراه با محمد از نوه های جعفر می دانند که عمال بن زیاد وی را به شهادت رساند. برخی از منابع می گویند که ابراهیم و محمد هر دو از لشکر ابن زیاد فرار کرده بودند که بانویی در کوفه آنها را پناه می دهد، اما درنهایت سرشان توسط همسر این بانو که از یاران ابن زیاد بود از جدا شد و به شهادت رسیدند. 

ادامه
مریم طوسی بیوگرافی مریم طوسی؛ سریع ترین دختر ایران

تاریخ تولد: ۱۴ آذر ۱۳۶۷

محل تولد: تهران

حرفه: ورزشکار، دونده دوهای سرعت

تحصیلات: کارشناسی تربیت بدنی از دانشگاه تهران

قد: ۱ متر ۷۲ سانتی متر

ادامه
زهرا گونش بیوگرافی زهرا گونش؛ والیبالیست میلیونر ترکی

چکیده بیوگرافی زهرا گونش

نام کامل: زهرا گونش

تاریخ تولد: ۷ جولای ۱۹۹۹

محل تولد: استانبول، ترکیه

حرفه: والیبالیست

پست: پاسور و دفاع میانی

قد: ۱ متر و ۹۷ سانتی متر

ادامه
سوگل خلیق بیوگرافی سوگل خلیق بازیگر جوان سینمای ایران

تاریخ تولد: ۱۶ آبان ۱۳۶۷

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

آغاز فعالیت: ۱۳۸۷ تاکنون

تحصیلات: لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران

ادامه
شیگرو میاموتو سفری به دنیای بازی های ویدیویی با شیگرو میاموتو

تاریخ تولد: ۱۶ نوامبر ۱۹۵۲

محل تولد: سونوبه، کیوتو، ژاپن 

ملیت: ژاپنی

حرفه: طراح بازی های کامپیوتری و نینتندو 

تحصیلات: کالج هنر کانازاوا

ادامه
دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی

دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی شهاب حسینی یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است که تا به حال در آثار فاخری مانند محیا، دلشکسته، شهرزاد و... به نقش آفرینی پرداخته است. این هنرمند در هر یک از هنرنمایی های خود دیالوگ های ماندگاری دارد که در ادامه این مقاله از سرپوش قصد داریم به بخشی از آنها اشاره کنیم. بیوگرافی کوتاه از شهاب حسینی سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. وی اصالتا تن کابنی است و تحصیلات عالیه خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه تهران برای مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. وی در سال ۱۳۷۳ با پریچهر قنبری ازدواج کرد و حاصل این پیوند دو فرزند پسر به نام های محمد امین و امیرعلی است. فعالیت هنری شهاب حسینی با تئاتر دانشجویی و سپس، گویندگی در رادیو شروع شد. از جمله جوایز این هنرمند می توان به موارد زیر اشاره کرد: - او برای بازی در شمعی در باد (۱۳۸۲) و رستگاری در هشت و بیست دقیقه (۱۳۸۳) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.  - حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. -  او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. - او در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نیز با ایفای نقش در فیلم فروشنده توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی؛ درباره شهاب حسینی دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی فیلم سینمایی دلشکسته در نقش امیرعلی: - هر کی ریــش گـذاشت مسلمـــون نیـست، هـــرکی پیـشونیش رو داغ کـــرد، مــرد خــدا نیست. - تو همه ی اعتقادا اشتباه میشه. همیشه ام یه عده گرگن تو لباس میش! -  من بنده آن دمم که ساقی گوید یک جام دگر بگیر و من نتوانم - ما فردا میایم خواستگاری، دیگه نمی خوام خواهرم باشی می خوام نفسم باشی دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی در فیلم دلشکسته سریال شهرزاد در نقش قباد: -شهرزاد نمی دونی بدون، من با تو چیزایی پیدا کردم که هیچوقت تو زندگیم نداشتم و نمی خوام از دستش بدم. - ما همه مهره های سوخته ایم که زیر دست بزرگ آقاییم. -  آره خب عمو جان حقیقت تلخه عموجان، شنیدنش همچین یه جاهایی از وجدان آدمو جز میده. -  میرم صاف وامیستم جلوی بزرگ آقا بش میگم بزرگ آقا من، زن من، خب؟! پا به ماهه! عین ۱۰-۱۲ ماهو میخوام بمونم ور دلش چی میگی شما؟ - قباد : فقط یه سوال، خیلی دلم می خواد جوابشو بدونم، تو هنوزم دلت باهاشه؟ شهرزاد : فراموشی زمان می بره، فقط فکر می کنم اگه من به هر دری زدم، و اونی نشد که می خواستم بشه، لابد قسمت خرافه نیست، هست واقعا - موقتیه این روزا شهرزاد، می گذره. این وسط تنها چیزی که مهمه اینه که من هنوز با همه ی وجودم دوست دارم. عاشقتم - قباد : سخته واسم دوری تو اینو بفهم، چطوری اینو بهت ثابت کنم؟ شهرزاد : دیر شده، برای ثابت کردنش خیلی خیلی دیر شده … حتی ملک جوانبخت هزار و یک شبم نبودی وگرنه من کم قصه و داستان به گوش تو نخوندم. عاشق بزدل عشقو هم زایل می کنه آقای قباد دیوانسالار -قباد : این کارو باهام نکن شهرزاد. اینطوری خردم نکن. من هنوز دوستت دارم، خیلی بیشتر از قبل. همه چیو خراب نکن شهرزاد : برو قباد، پشت سرتم دیگه نگاه نکن -  من چی کار به کسی داشتم، داشتم زندگیمو می کردم. با بدبختی خودم سر و کله می زدم. اصلا روحمم خبر داشت همچین کسی تو این دنیا زندگی می کنه؟ کی نشونم داد؟ شما. بعدشم که فرستادینم تو بهشت تازه می خواستم بفهمم زندگی یعنی چی؟ تازه طعمش داشت زیر دهنم مزه مزه می کرد که یقه مو گرفتین ترپ انداختینم وسط جهنم. دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی در سریال شهرزاد سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا: -تو را به جای همه دوست میدارم-تو را به خاطر عطر نان گرم برفی که اب میشود -برای بخشش اولین گناه-تو را برای دوست داشتن دوست میدارم-تو را به خاطر تمام کسانی که دوست نمیدارم دوست میدارم ...  - همين قدر حاليمه كه هيچ دست مساعدتي از طرف قدرتهاي استعماري داخل اين كشور دراز نشده!!الي به اينكه مقاصد سياسي و اغراض اقتصادي خاصي رو دنبال مي كردن.وام كه بهم فرصت بدن كه خودم براي زندگيم تصميم بگيرم؛خودم انتخاب كنم؛همين  - مظفر:منوببخش ...یافراموش کن! حبیب:میبخشم...ولی فراموش نمیکنم!!!  -حبيب: فقط چرا فكر مي كنيد كه سفر اعزام ممكنه منتفي بشه؟ دكتر: اين مملكت پسرجان،سرزمين گسل و زلزله و پس لرزه است!آدم از فردا روزش - این و خداوند باید جواب بده ، باید جواب این سوال رو بده ! اگه تو این دنیا هیچ جایی برای آرامش وجود نداره ؛ و اگه تمام رویاهای ما از عشق ، عدالت و آزادی فقط ی خیال بیهودس! پس چرا ما رو آفرید ؟!... -ميدوني چيه تقي جان؟من بر خلاف مرحوم پدرم،ازسياست چيز زيادي نميدونم! همين قدر حاليمه كه هيچ دست مساعدتي از طرف قدرتهاي استعماري داخل اين كشور دراز نشده!!الي به اينكه مقاصد سياسي و اغراض اقتصادي خاصي رو دنبال مي كردن.وام كه بهم فرصت بدن كه خودم براي زندگيم تصميم بگيرم؛خودم انتخاب كنم؛ همين دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی در سریال مدار صفر درجه سایر فیلم ها: -یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی پایان ناپذیره ... (درباره الی) - میدونی برتر از عشق بی فرجام چیه؟فرجام بدون عشق... (برف روی شیروانی داغ) - من زندگی مو باختم حاج اقا منو از زندون می ترسونی؟برو از خدا بترس ... (جدای نادر از سیمین) - جنگ احساس مسولیته نه شلیکه گلوله ... (شوق پرواز) - هر چه تو اوج میگیری دنیا از دید تو بزرگتر می شود و تو از دید دنیا کوچکتر می شوی ... (شوق پرواز) - تو کویر ادم به خدا نزدیک تره چون اسمون به زمین نزدیک تره ... (پلیس جوان) - میدونی چیت حرص ادمو درمیاره؟اینکه حالت از من بده ولی حس واقعیتو بهم نمیگی خب چیه هر چی هست بیا به خودم بگو فکر میکنی چیزیمه؟فکر میکنی چون چیزیمه عرضه ندارم پس چون عرضه ندارم دیگه.....این منصفانه نیست چون من دارم سعی خودمو میکنم غلطی تا حالا نتونستم بکنم چون نمیتونم تمرکز کنم رو کاری ک باید بکنم نمیتونم تمرکز کنم چون همه ی وقتمو اون چرت وپرتا ی مزخرف و دغدغه های احمقانه پر کرده دانشکده ی مزخرف و شاگردای خنگ و... (پرسه در مه) گردآوری: بخش هنر و سینمای سرپوش

ویژه سرپوش