یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۴۹ - ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ کد خبر: ۹۶۰۱۰۱۶۷۴
رادیو و تلویزیون

نویسنده «مرز خوشبختی»: به دلیل زیاده‌خواهی‌های یک شخص این اتفاقات برای کلاه قرمزی افتاد

اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون,برنامه های نوروزی صدا و سیما
نویسنده سریال نوروزی «مرز خوشبختی» درباره علت عدم استقبال از سریال‌های نوروزی بر این باور است که مشکل به سریال‌ها برنمی‌گردد بلکه به تلویزیون برمی‌گردد که سال‌هاست مخاطبان خود را از دست داده است.

علی خودسیانی به بهانه تحلیل برنامه‌های نوروزی تلویزیون گفت: چند سالی است که تلویزیون بیننده‌های خود را از دست داده است و مردم نسبت به کل سازمان و برنامه‌هایش بدبین و ناامید شده‌اند و برگرداندن مخاطب با این شرایط سخت است و زمان می‌برد؛ چرا که با یک کار ضعیف ریزش مخاطب خیلی به طول نمی‌انجامد اما جمع کردن بیننده سال‌ها زمان می‌برد تا با یک کار خوب مخاطب به تلویزیون برگردد.

 

این نویسنده درباره سریال‌های نوروزی و رقابت آن‌ها با یکدیگر اظهار کرد: در نظرسنجی‌هایی که برخی از سایت‌ها انجام داده‌اند تقریبا همه سریال‌ها در یک اندازه و سطح قرار دارند و آن طور که در این سایت‌ها نشان داده شده است سریال «مرز خوشبختی» به عنوان دومین سریال در میان مجموعه‌های نوروزی کسب آراء کرده است.

 

 

مخاطبان به خاطر پایتخت به «علی‌البدل» وفادار بودند

خودسیانی درباره مجموعه «علی‌البدل» و اینکه آن طور که باید نتوانست با مخاطبان ارتباط برقرار کند، اظهار کرد: مخاطبی که از عوامل این سریال، «پایتخت» را دیده است آن هم با بازی‌های درخشان، انتظارش از سریال «علی‌البدل» دو چندان می‌شود. «پایتخت ۴» زمانی که ساخته شد ضعف‌های زیادی داشت اما با این حال نسبت به سریال «علی‌البدل» یک سروگردن بالاتر بود. باز هم مخاطبان نسبت به سریال «علی‌البدل» وفادار بودند آن هم به دلیل اینکه پس زمینه آن به «پایتخت» برمی‌گشت.

 

این نویسنده ادامه داد: قصه مجموعه «علی‌البدل» در قسمت‌های پایانی به مرگ و قتل و ... هم رسید که فکر می‌کنم این نوع سوژه‌ها برای لحظات نوروزی خیلی خوشایند نباشد.

 

 

سریالی که فاقد قصه بود

خودسیانی درباره مجموعه «دیوار به دیوار» که از شبکه سه سیما به کارگردانی سامان مقدم به روی آنتن رفت، اظهار کرد: سریال «دیوار به دیوار» فاقد قصه بود به همین جهت پیوستگی لازم را نداشت و به شکل آیتمی نگارش شده بود. هر چند نگارش به این شکل بسیار دشوار است و یکی از کارهای سختی است که نویسنده نتوانسته بود از پس آن برآید.

 

 

بازیگرانی کارکشته اما قصه‌هایی نه چندان دلچسب

نویسنده «مرز خوشبختی» در ادامه درباره این سریال‌ها معتقد است: در هر سه این سریال‌ها اگرچه بازیگران کارکشته‌ای از جمله مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، فرهاد آییش، گوهر خیراندیش و ... حضور داشتند و هر کدام به تنهایی در یک مجموعه تلویزیونی کفایت می‌کردند، اما نتوانستند آن طور که باید و شاید مخاطبان را راضی نگه دارند؛ به عنوان مثال مجموعه «دیوار به دیوار» اگر رگه مخاطبی هم داشت پس زمینه‌های آن به سریال «پژمان» برمی‌گشت و کار آیتمی برای این سریال دشوار بود به نوعی که از ابتدا کار طراحی آن اشتباه بوده است.

 

این نویسنده نقدی هم داشت بر سریال «مرز خوشبختی» که خود آن را نگارش کرده است

 

او درباره این سریال معتقد است: ما سعی کردیم در «مرز خوشبختی» قصه داشته باشیم اما نقطه ضعف بزرگ این مجموعه این بود که به دلیل اینکه قصه داشت، لحظات طنز کمتری داشت و در زمان ساخت این مجموعه وقتی احساس شد که طنز آن کم است برخی شوخی‌ها و طنزهایی که به آن اضافه شد برای من ناخوشایند بود و برخی صحنه‌ها که مربوط به بی‌احترامی به بزرگتر و کتک‌کاری‌ها دیده می‌شد، خوشایند من نبود اما فکر می‌کنم این سریال، ‌سریال بدی نبوده است.

 

 

کلاه قرمزی متعلق به تاریخ و مخاطب است/گروکشی غیرمنصفانه است

خودسیانی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره حذف «کلاه قرمزی» از پخش نوروزی تلویزیون و تأثیرات آن اظهار کرد: «کلاه قرمزی» متعلق به یک تهیه‌کننده و کارگردان یا سازمان نیست. کلاه قرمزی متعلق به تاریخ و مخاطب است و گروکشی کردن آن به واسطه درخواست پول کردن غیرمنصفانه است. تلویزیون تا آنجایی که بتواند به نظرم برای این برنامه هزینه می‌کند، اما امسال به نظر می‌رسد به دلیل زیاده‌خواهی‌های یک شخص این اتفاقات برای کلاه قرمزی افتاد. در غیر این صورت هنرمندان این برنامه محبوب و دوست‌داشتنی هستند و همه اشکالات به زیاده‌خواهی‌های تهیه‌کننده برمی‌گردد. تلویزیون در این شرایط در بسیاری از مواقع می‌تواند پاسخگوی این نیازها باشد اما در جاهایی هم نمی‌تواند کوتاه بیاید.

 

 

کوتاهی تلویزیون در قبال یک برنامه محبوب

او در همین زمینه و تلاش‌هایی که تلویزیون در این سال‌ها برای جایگزین کردن برنامه‌های دیگری به جای کلاه‌قرمزی نداشته است، اشاره و مطرح کرد: تلویزیون نتوانسته است در این سال‌ها شخصیت‌هایی را جایگزین این برنامه کند و کلاه قرمزی ۲۰ سال است که در این حوزه یکه‌تازی می‌کند. مدیران تلویزیون ۲۰ سال فرصت داشته‌اند برنامه‌های جذاب دیگری را خلق کنند تا یک تهیه‌کننده نتواند این گونه گروکشی کند چرا که حق امتیاز این برنامه برای سازمان صداوسیما است. بنابراین هم کوتاهی از طرف سازمان صداوسیماست که نتوانسته است در این سال‌ها برنامه‌ای را جایگزین کلاه قرمزی کند و هم اینکه مدیران جرأت ریسک کردن را ندارند، از سویی هم به زیاده‌خواهی‌های تهیه‌کننده برمی‌گردد.

 

 

خندوانه و افت شدید

خودسیانی در ادامه درباره مجموعه «خندوانه» به افت شدیدی که داشته است، اشاره کرد و گفت: این افت به نبود جناب‌خان برمی‌گردد. همچنین از طرفی به جهت اینکه مخاطب احساس می‌کند این برنامه حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد ریزش داشته است. هر چند «خندوانه» در بدو ورودش به تلویزیون تازه به نظر می‌رسید دیگر این تازه بودنش را از دست داده است. بنابراین تلویزیون باید از ایده‌های نو حمایت کند. چرا که مخاطب منتظر ایده‌های نو است.

 

 

سکوت مهران مدیری به خاطر قضاوت‌ها

این نویسنده درباره مجموعه «دورهمی» نیز اظهار کرد: «دورهمی» همچنان با اجرای مهران مدیری مخاطبان خود را حفظ کرده است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که نگرانی‌های مهران مدیری در سری جدید به خاطر قضاوت‌هایی که خواهد شد بیشتر شده بود به همین دلیل این مجری و بازیگر و کارگردان در این سری از «دورهمی» خیلی نتوانست دیالوگ برقرار کند. مدیری اظهارنظری هم نمی‌کرد و بیشتر در کنار مهمان برنامه شنونده بود و علت آن شاید به این دلیل بوده است که توصیه‌هایی به او شده است که دچار حاشیه نشود.

 

او در بخش پایانی گفت‌وگوی خود اظهار کرد که تلویزیون ریزش مخاطب داشته است و آشتی مردم با تلویزیون به بسیاری از عوامل برمی‌گردد و یکی از آن‌ها ساختن سریال‌های جذاب است.

 

 

زمانی که مخاطب احساس می‌کند تلویزیون ملی نیست

او در عین حال گفت: تغییر در مجریان، تغییر در سیاستی که تلویزیون پیش رو گرفته است از جمله این موارد است. زمانی که مخاطب احساس می‌کند تلویزیون ملی نیست و حکومتی است از آن دوری می‌کند و نسبت به آن بی‌اعتماد می‌شود و به عنوان مثال سعی می‌کند اخبار خود را از شبکه‌های دیگر دنیا دنبال کند.

 

هر چند این نویسنده دلیل عمده ریزش مخاطب را شبکه‌های اجتماعی دانست و گفت: کسانی که از تلویزیون اخبار را پیگیری می‌کردند در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی این کار را می‌کنند. شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در زمینه جذب مخاطب در پخش سریال‌ها موفق بوده است. بنابراین تا زمانی که تلویزیون نپذیرد کم آورده است و با ریزش مخاطب روبرو بوده است نمی‌تواند به دنبال بازنگری خود باشد.

 

او با بیان اینکه مسئولان تلویزیون باور ندارند ریزش مخاطب شکل گرفته، معتقد است: متأسفانه در حال حاضر هر شبکه‌ای فکر می‌کند کارش درست‌تر است و مدیران تلویزیون فراموش می‌کنند راجع به تلویزیون یک مجموعه‌ای به اسم صداوسیما حرف بزنند. آن‌ها اگر باور نکنند که تلویزیون نیاز به بازنگری دارد این اتفاق می‌افتد که سال به سال هر سال دریغ از پارسال می‌شود.

 

 

مسابقات تقلیدی و ضعیف

خودسیانی در ادامه درباره مسابقه‌ای که تحت عنوان «استندآپ کمدی» در تلویزیون با اجرای عبدالله روا و حضور بازیگران تلویزیون به عنوان داوران این مسابقه به روی آنتن رفت، اظهار کرد: قطعا این برنامه به تقلید از برنامه‌های استیج ماهواره‌ای بوده است و زمانی که مخاطب این نوع برنامه را با آن برنامه‌های ماهواره‌ای قیاس می‌کند از برنامه‌های ضعیف تلویزیون دوری می‌کند. متأسفانه مشکلی که تهیه‌کنندگان ما دارند این است که قدرت ریسک کردن ندارند و سعی می‌کنند از کارها و مجریانی که امتحان پس داده‌اند استفاده کنند و فکرها و ایده‌های نو کم است.

 

 

موفقیت سریال های نوروزی نسبت به سال گذشته

علی خودسیانی در پایان درباره سریال‌های نوروزی اظهار کرد: امسال این سریال‌ها نسبت به سال گذشته موفق‌تر بودند، حتی مجموعه «علی‌البدل» یک سروگردن بالاتر از «پایتخت ۴» بود اما مخاطبان با دیدن این سریال فیلم «ایران برگر» جعفری جوزانی را به یاد می‌آوردند که حال در قالب مجموعه تلویزیونی کشدار شده است. البته نکته منفی که در این سریال قابل مشاهده بود این بود که هیچ یک از شخصیت‌ها کار خوبی بلد نیستند و همه کلاه‌بردار هستند و سوءاستفاده می‌کنند و با بدبینی و سوءظن و دروغ کارشان را پیش می‌برند. متأسفانه این‌ها همه داستان‌های سیاه‌نمایی سینماست که به تلویزیون هم ورود کرده است.

 

 

خودسیانی سپس اظهار امیدواری کرد تحولی در نوع نگرش مدیران تلویزیون به وجود بیاید و حال صداوسیما بهتر شود. همان گونه که سینما کمی حالش خوب شده و از کما درآمده است.

 

 

 

 

 

  • 9
  • 6
۵۰%
همه چیز درباره
نظر شما چیست؟
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی:۰
غیر قابل انتشار: ۰
جدیدترین
قدیمی ترین
مشاهده کامنت های بیشتر
علی عسکری بیوگرافی علی عسکری سیاستمدار ایرانی

تاریخ تولد: ۱۳۳۷

محل تولد: دهق، اصفهان

حرفه: سیاستمدار، نظامی، مدیر ارشد اجرایی، مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آغاز فعالیت: ۱۳۶۲ تاکنون

تحصیلات: کارشناسی مهندسی برق - الکترونیک، کارشناسی ارشد مدیریت، دکتری مهندسی صنایع - سیستم و بهره‌وری

ادامه
عبدالله دوم پادشاه اردن بیوگرافی عبدالله دوم پادشاه اردن به همراه عکس های خانواده اش

تاریخ تولد: ۳۰ ژانویه ۱۹۶۲ (۶۲ ساله)

محل تولد: عمان، اردن

سمت: پادشاه اردن (از سال ۱۹۹۹)

تاجگذاری: ۹ ژوئن ۲۰۰۰

ولیعهد: حسین بن عبدالله دوم

همسر: رانیا عبدالله (ازدواج ۱۹۹۳)

ادامه
مینا ساداتی بیوگرافی مینا ساداتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران

تاریخ تولد: ۱۰ آذر ۱۳۶۰

محل تولد: کاشان، ایران

حرفه: بازیگر سینما، تلویزیون

تحصیلات: فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران

آغاز فعالیت: ۱۳۸۶ تاکنون

ادامه
شاه نعمت الله ولی شاه نعمت الله ولی؛ عارف نامدار و شاعر پرآوازه ایرانی

تاریخ تولد: ۱۴ ربیع الاول۷۳۱ هجری قمری

محل تولد: کوهبنان یا حلب سوریه

نام های دیگر: شاه نعمت‌الله، شاه نعمت‌الله ولی، رئیس‌السلسله

پیشه: فلسفه و تصوف

مکتب: عارف و تصوف

آثار: شرح لمعات، رساله‌های شاه نعمت‌الله ولی

ادامه
محمدرضا احمدی بیوگرافی محمدرضا احمدی؛ مجری و گزارشگری ورزشی تلویزیون

تاریخ تولد: ۵ دی ۱۳۶۱

محل تولد: تهران

حرفه: مجری تلویزیون

شروع فعالیت: سال ۱۳۸۲ تاکنون

تحصیلات: کارشناسی حسابداری و تحصیل در رشته مدیریت ورزشی 

ادامه
رضا داوودنژاد بیوگرافی مرحوم رضا داوودنژاد

تاریخ تولد: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۹

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر

شروع فعالیت: ۱۳۶۵ تا ۱۴۰۲

تحصیلات: دیپلم علوم انسانی

درگذشت: ۱۳ فروردین ۱۴۰۳

ادامه
مائوریستو موتا پائز بیوگرافی مائوریسیو موتا پائز؛ سرمربی والیبال

تاریخ تولد: ۲۶ مه ۱۹۶۳

محل تولد: ریو دو ژانیرو، برزیل

ملیت: فرانسه

حرفه: سرمربی والیبال

آغاز فعالیت: سال ۱۹۹۴ تاکنون

ادامه
فرشید اسماعیلی بیوگرافی فرشید اسماعیلی فوتبالیست جوان ایرانی

تاریخ تولد: ۴ اسفند ۱۳۷۲

محل تولد: بندرلنگه، هرمزگان، ایران

حرفه: فوتبالیست

پست: هافبک هجومی

باشگاه کنونی: پیکان

قد: ۱ متر ۷۲ سانتی متر 

ادامه
رضا عطاران بیوگرافی رضا عطاران؛ ستاره سینمای کمدی ایران

تاریخ تولد: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷

محل تولد: مشهد

حرفه: بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تدوین‌گر، خواننده

آغاز فعالیت: ۱۳۶۹ تا کنون

تحصیلات: دانشجوی انصرافی دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران 

ادامه
دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی

دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی شهاب حسینی یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است که تا به حال در آثار فاخری مانند محیا، دلشکسته، شهرزاد و... به نقش آفرینی پرداخته است. این هنرمند در هر یک از هنرنمایی های خود دیالوگ های ماندگاری دارد که در ادامه این مقاله از سرپوش قصد داریم به بخشی از آنها اشاره کنیم. بیوگرافی کوتاه از شهاب حسینی سید شهاب الدین حسینی تنکابنی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. وی اصالتا تن کابنی است و تحصیلات عالیه خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه تهران برای مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. وی در سال ۱۳۷۳ با پریچهر قنبری ازدواج کرد و حاصل این پیوند دو فرزند پسر به نام های محمد امین و امیرعلی است. فعالیت هنری شهاب حسینی با تئاتر دانشجویی و سپس، گویندگی در رادیو شروع شد. از جمله جوایز این هنرمند می توان به موارد زیر اشاره کرد: - او برای بازی در شمعی در باد (۱۳۸۲) و رستگاری در هشت و بیست دقیقه (۱۳۸۳) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.  - حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. -  او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد. - او در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ نیز با ایفای نقش در فیلم فروشنده توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی؛ درباره شهاب حسینی دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی فیلم سینمایی دلشکسته در نقش امیرعلی: - هر کی ریــش گـذاشت مسلمـــون نیـست، هـــرکی پیـشونیش رو داغ کـــرد، مــرد خــدا نیست. - تو همه ی اعتقادا اشتباه میشه. همیشه ام یه عده گرگن تو لباس میش! -  من بنده آن دمم که ساقی گوید یک جام دگر بگیر و من نتوانم - ما فردا میایم خواستگاری، دیگه نمی خوام خواهرم باشی می خوام نفسم باشی دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی در فیلم دلشکسته سریال شهرزاد در نقش قباد: -شهرزاد نمی دونی بدون، من با تو چیزایی پیدا کردم که هیچوقت تو زندگیم نداشتم و نمی خوام از دستش بدم. - ما همه مهره های سوخته ایم که زیر دست بزرگ آقاییم. -  آره خب عمو جان حقیقت تلخه عموجان، شنیدنش همچین یه جاهایی از وجدان آدمو جز میده. -  میرم صاف وامیستم جلوی بزرگ آقا بش میگم بزرگ آقا من، زن من، خب؟! پا به ماهه! عین ۱۰-۱۲ ماهو میخوام بمونم ور دلش چی میگی شما؟ - قباد : فقط یه سوال، خیلی دلم می خواد جوابشو بدونم، تو هنوزم دلت باهاشه؟ شهرزاد : فراموشی زمان می بره، فقط فکر می کنم اگه من به هر دری زدم، و اونی نشد که می خواستم بشه، لابد قسمت خرافه نیست، هست واقعا - موقتیه این روزا شهرزاد، می گذره. این وسط تنها چیزی که مهمه اینه که من هنوز با همه ی وجودم دوست دارم. عاشقتم - قباد : سخته واسم دوری تو اینو بفهم، چطوری اینو بهت ثابت کنم؟ شهرزاد : دیر شده، برای ثابت کردنش خیلی خیلی دیر شده … حتی ملک جوانبخت هزار و یک شبم نبودی وگرنه من کم قصه و داستان به گوش تو نخوندم. عاشق بزدل عشقو هم زایل می کنه آقای قباد دیوانسالار -قباد : این کارو باهام نکن شهرزاد. اینطوری خردم نکن. من هنوز دوستت دارم، خیلی بیشتر از قبل. همه چیو خراب نکن شهرزاد : برو قباد، پشت سرتم دیگه نگاه نکن -  من چی کار به کسی داشتم، داشتم زندگیمو می کردم. با بدبختی خودم سر و کله می زدم. اصلا روحمم خبر داشت همچین کسی تو این دنیا زندگی می کنه؟ کی نشونم داد؟ شما. بعدشم که فرستادینم تو بهشت تازه می خواستم بفهمم زندگی یعنی چی؟ تازه طعمش داشت زیر دهنم مزه مزه می کرد که یقه مو گرفتین ترپ انداختینم وسط جهنم. دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی در سریال شهرزاد سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا: -تو را به جای همه دوست میدارم-تو را به خاطر عطر نان گرم برفی که اب میشود -برای بخشش اولین گناه-تو را برای دوست داشتن دوست میدارم-تو را به خاطر تمام کسانی که دوست نمیدارم دوست میدارم ...  - همين قدر حاليمه كه هيچ دست مساعدتي از طرف قدرتهاي استعماري داخل اين كشور دراز نشده!!الي به اينكه مقاصد سياسي و اغراض اقتصادي خاصي رو دنبال مي كردن.وام كه بهم فرصت بدن كه خودم براي زندگيم تصميم بگيرم؛خودم انتخاب كنم؛همين  - مظفر:منوببخش ...یافراموش کن! حبیب:میبخشم...ولی فراموش نمیکنم!!!  -حبيب: فقط چرا فكر مي كنيد كه سفر اعزام ممكنه منتفي بشه؟ دكتر: اين مملكت پسرجان،سرزمين گسل و زلزله و پس لرزه است!آدم از فردا روزش - این و خداوند باید جواب بده ، باید جواب این سوال رو بده ! اگه تو این دنیا هیچ جایی برای آرامش وجود نداره ؛ و اگه تمام رویاهای ما از عشق ، عدالت و آزادی فقط ی خیال بیهودس! پس چرا ما رو آفرید ؟!... -ميدوني چيه تقي جان؟من بر خلاف مرحوم پدرم،ازسياست چيز زيادي نميدونم! همين قدر حاليمه كه هيچ دست مساعدتي از طرف قدرتهاي استعماري داخل اين كشور دراز نشده!!الي به اينكه مقاصد سياسي و اغراض اقتصادي خاصي رو دنبال مي كردن.وام كه بهم فرصت بدن كه خودم براي زندگيم تصميم بگيرم؛خودم انتخاب كنم؛ همين دیالوگ های ماندگار شهاب حسینی در سریال مدار صفر درجه سایر فیلم ها: -یه پایان تلخ بهتر از یه تلخی پایان ناپذیره ... (درباره الی) - میدونی برتر از عشق بی فرجام چیه؟فرجام بدون عشق... (برف روی شیروانی داغ) - من زندگی مو باختم حاج اقا منو از زندون می ترسونی؟برو از خدا بترس ... (جدای نادر از سیمین) - جنگ احساس مسولیته نه شلیکه گلوله ... (شوق پرواز) - هر چه تو اوج میگیری دنیا از دید تو بزرگتر می شود و تو از دید دنیا کوچکتر می شوی ... (شوق پرواز) - تو کویر ادم به خدا نزدیک تره چون اسمون به زمین نزدیک تره ... (پلیس جوان) - میدونی چیت حرص ادمو درمیاره؟اینکه حالت از من بده ولی حس واقعیتو بهم نمیگی خب چیه هر چی هست بیا به خودم بگو فکر میکنی چیزیمه؟فکر میکنی چون چیزیمه عرضه ندارم پس چون عرضه ندارم دیگه.....این منصفانه نیست چون من دارم سعی خودمو میکنم غلطی تا حالا نتونستم بکنم چون نمیتونم تمرکز کنم رو کاری ک باید بکنم نمیتونم تمرکز کنم چون همه ی وقتمو اون چرت وپرتا ی مزخرف و دغدغه های احمقانه پر کرده دانشکده ی مزخرف و شاگردای خنگ و... (پرسه در مه) گردآوری: بخش هنر و سینمای سرپوش

ویژه سرپوش