پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
۲۱:۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ کد خبر: ۹۸۰۵۰۴۹۱۵
فستیوال ها و جشنواره های هنری

آکادمی «سینماسینما» برترین‌های ۹۷ را شناخت/ چهره سال؛ نرگس آبیار

جایزه آکادمی سینماسینما,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,جشنواره
مراسم دومین دوره اهدای جوایز آکادمی سینماسینما با اهدای تندیس «مهرگیاه» به برگزیدگان بخش‌های مختلف برگزار و نرگس آبیار به‌عنوان چهره موثر سال ۹۷ سینمای ایران شد.

به گزارش مهر، مراسم پایانی دومین دوره جایزه آکادمی سینماسینما شامگاه شنبه ۱۹ مردادماه در هتل انقلاب برگزار شد.

اجرای این مراسم که با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد تا جواد یحیوی برعهده داشت.

در ابتدای این مراسم کیوان کثیریان دبیر این رویداد سینمایی روی صحنه آمد و گفت: به همه شما خوشآمد می‌گویم. امسال ۲۰۷ روزنامه‌نگار به طور آزاد هر چهره سینمایی که احساس کردند در سینمای ایران موثر است رای دادند، انصراف یکی از دوستان هم در سیستم ما نمی‌گنجد باید نظرات همدیگر را به رسمیت بشناسیم. ده نفر از نامزدهای موثرترین چهره سینمایی سال با ذکر دلیل از سوی روزنامه نگاران انتخاب شدند. همینجا می‌خواهم روز خبرنگار را هم تبریک بگویم و امیدوار باشم روزهای بهتری در انتظار مطبوعات ایران باشد. 

وی با اشاره به اینکه هر کدام از برنده‌های این مراسم یک درخت بلوط هدیه می‌گیرند و می‌توانند در پاییز آن را بکارند، گفت: امسال اعضای آکادمی به ۸۶ نفر افزایش پیدا کرد و همه اعضا رای دادند. این جشن به شکل خصوصی برگزار می‌شود و امیدوارم حمایت معنوی شما را داشته باشیم.

معرفی برگزیدگان فیلم کوتاه و مستند

در بخش اول اهدای جوایز علی اکبر صادقی، ابراهیم فروزش و مهرداد اسکویی برای معرفی برگزیدگان بخش فیلم‌های کوتاه و مستند روی صحنه آمدند.

جایزه بهترین فیلم کوتاه به «ماچ سینمایی» ساخته کریم لک‌زاده رسید.

لک زاده در این بخش گفت: در این لحظاتی که فیلم ساختن و زندگی کردن بسیار سخت شده یاد عوامل فیلم می‌افتم و از آنها تشکر می‌کنم و این جایزه را به سونیا سنجری که قلب فیلم بود اهدا می‌کنم.

در ادامه پس از معرفی نامزدهای بهترین فیلم مستند، جایزه این بخش به بابک بهداد کارگردان مستند "بهارستان خانه ملت" اهدا شد.

بهداد در این بخش گفت: از بانیان این جشن تشکر می‌کنم. باید یک تشکر ویژه از ارد عطارپور کنم که ما را بسیار حمایت کرد.

در این بخش ابراهیم فروزش که برای اهدای جوایز روی صحنه آمده بود یاد عباس کیارستمی را گرامی‌ داشت.

مهرداد اسکویی هم که روی صحنه آمده بود، اظهار کرد: یکی از چهره‌های مهم سینمای مستقل، کیانوش عیاری است و امیدوارم سینمای مستند که جزو این دسته از سینماست و بخش حیاتی است و به صورت مستقل فعالیت می‌کند برای سالیان سال ادامه حیات داشته باشد.

بهترین فیلمساز اول؛ محمود غفاری

سپس ضمن پخش کلیپ معرفی نامزدهای بهترین فیلمساز اول، کیانوش عیاری رییس این آکادمی و خسرو معصومی کارگردان سینما روی صحنه آمدند و دیپلم افتخار این بخش را به پویا بادکوبه برای فیلم «درساژ» اهدا کردند.

سمیرا برادری تهیه‌کننده این اثر پس از کسب جایزه اش گفت: خوشحالم که این فیلم توانسته جوایزی را برای سینمای ایران کسب کند.

تندیس مهرگیاه این بخش به محمود غفاری برای فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» رسید.

آیین بزرگداشت واروژ کریم‌مسیحی

در ادامه آیین پاسداشت یک عمر عشق به سینما برای واروژ کریم مسیحی برگزار شد.

در این بخش ابراهیم حقیقی روی صحنه آمد و گفت: او عشق به سینما دارد.

او در ادامه ضمن بیان خاطراتی از سریال «سر به‌داران» گفت: واروژ بیش از فیلم هایی که ساخته، سناریوهایی دارد که در کشو باقی مانده است. واروژ امسال هم نتوانست فیلم بسازد. امیدوارم دوستان تلاش کنند که او باز هم فیلم بسازد.

در این بخش سعید پورصمیمی عنوان کرد: پیش از اینکه سینما را شروع کنم می‌دانستم دستیار کارگردانی به نام واروژ کریم مسیحی وجود دارد که وقتی به او می‌گویند فیلم بساز، می‌گوید زود است.

وی ادامه داد: گذشت تا او «پرده آخر» را ساخت با تمام شدن این فیلم دو اتفاق افتاد اولی وقتی فیلم در جشنواره پخش شد و  همه شگفت‌زده شدند چون هم یک فیلم تجاری بود و هم برای فرهیختگان جذابیت داشت و همه شوکه شده بودند. نکته بعد زمانی بود که فیلمش به اکران عمومی رسید و شکست خورد. برای من همیشه سوال بود که چه شد فیلم فروش نکرد.

پورصمیمی ادامه داد: در طی این سال‌ها هرکسی من را دیده گفته «پرده آخر» فیلم بسیار خوبی بوده است. البته این را هم شنیدم که صاحبان فیلم تلاش کردند اکران خوبی برای آن بگیرند اما گویا سرنوشت چنین رقم خورده بود یا رقم زده بودند فیلم بعدی او در گرو استقبال از «پرده آخر» باشد.

وی در ادامه با بغض گفت: وقتی گفتند برای او پاس‌داشت یک عمر فعالیت می‌گیرند بغضم گرفت. کی گذاشتند او فعالیت کند؟ او پدیده ای در سینما بود اما حالا کجاست بنابراین باید دست او را گرفت.

در ادامه و در میان تشویق حاضران واروژ کریم مسیحی به صحنه آمد و اظهار کرد: از اعضای آکادمی سینماسینما این مراسم را گرفتند تشکر می‌کنم اما هنوز توجیه نشده ام که چرا برای من این مراسم را می‌گیرند. این مراسم باید برای جوانانی باشد که در حال ساخت فیلم هستند تا تشویق شوند.

وی تاکید کرد: من در این سینما می‌مانم. سینما برای ما مثل چوبی است که بندبازی روی طناب قرار دارد و نمی‌شود آن را از بندباز گرفت امیدوارم بتوانم سال آینده فیلم بسازم.

بهترین بازیگر زن؛ زهرا داوودنژاد

در بخش بهترین بازیگر زن، محمد متوسلانی، رضا کیانیان و ستاره اسکندری روی صحنه آمدند و این جایزه را به زهرا داوود نژاد برای فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» اهدا کردند.

داوودنژاد در این بخش گفت: خیلی خوشحالم و از اعضای آکادمی تشکر می‌کنم و جا دارد یک تشکر ویژه از محمود غفاری کنم و مدیون ایشان هستم که من را دوباره به سینما برگرداند.

بهترین بازیگر مرد؛ نوید محمدزاده

در بخش بهترین بازیگر مرد دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد به حسن معجونی برای فیلم «خوک» اهدا شد.

کیانیان در این بخش گفت: در جشنواره ها جوایز به ترتیب اهمیت داده می شود و مهمترها رو به پایان می‌رود، در سینمای ایران که اینقدر مشکل برای خانم ها وجود دارد به نظرم باید ابتدا جوایز مردان داده شود بعد جوایز زنان.

ستاره اسکندری هم عنوان کرد: عکاسان همیشه منتقل کننده خاطرات ما هستند امیدوارم صلح باشد و هرچه سوءتفاهم وجود دارد برطرف شود و قضاوت وجود نداشته باشد و همه ما زود به خانه هایمان برگردیم.

در ادامه تندیس مهرگیاه بهترین بازیگر مرد به نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» تعلق گرفت.

محمدزاده در این بخش گفت: باور کنید وقتی جایزه می گیرم تلاشم بیشتر وی شود و وقتی نمی گیرم به خودم می گویم تلاشت را بیشتر کن. این پنجمین جایزه برای این فیلم است من پسر این سینما هستم و شما سینماگران همیشه حواستان به من بوده است. اگر کسی در زندگی‌ام از من به هر دلیلی ناراحت بوده، می خواهم از او عذرخواهی کنم.

بهترین فیلم‌نامه؛ آشغال‌های دوست داشتنی

در ادامه و با حضور محمدعلی نجفی و سیروس الوند تندیس مهرگیاه بهترین فیلمنامه به محسن امیریوسفی برای «آشغال های دوست داشتنی» اهدا شد.

امیریوسفی به دلیل سفر به خارج از کشور در مراسم غایب بود.

چهره موثر سال؛ نرگس آبیار

در ادامه مراسم نرگس آبیار کارگردان فیلم شبی که ماه کامل شد به انتخاب ۲۰۷ خبرنگار و روزنامه‌نگار سینمایی به‌عنوان چهره موثر سال سینمای ایران در سال ۹۷ انتخاب شد.

در این بخش محسن امیریوسفی رتبه سوم و نوید محمدزاده رتبه دوم را از  آن خود کردند.

آبیار پس از دریافت جایزه خود گفت: هیجان زده ام چون کسانی به من رای دادند که همیشه برای من نظراتشان مهم بوده است. همانطور که می‌دانید فیلم اخیر من در سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شد. بحران آب در آنجا جدی است به طوری که برخی از جاهای آن خالی از سکنه شده است از شما می خواهم به کمپین «نذر آب» بپیوندید. برای حمایت از این مردم مظلوم به این کمپین بپیوندید و از آنها حمایت کنید.

عباس یاری سردبیر مجله فیلم هم که برای این بخش روی صحنه آمده بود، توضیح داد: بر خلاف اینکه برخی می گویند او یک شبه ره صد ساله را طی کرده او زحمات زیادی در عرصه رمان نویسی و فیلمسازی کشیده است. او من را یاد یکی از فیلمسازان برجسته آمریکایی می‌اندازد که تنها فیلمساز زنی است که جایزه اسکار دارد امیدوارم آبیار همچنان این راه را با موفقیت طی کند و خوشحالم که یک فیلمساز زن قوی در سینمای ایران داریم.

سروش صحت هم در این بخش گفت: باعث افتخار من است که فیلمسازی چنین قوی در سینمای ایران داریم.

بهترین کارگردان؛ هومن سیدی

در ادامه تندیس بهترین فیلم با حضور باران کوثری، سارا بهرامی و سحر دولتشاهی به هومن سیدی برای «مغرهای کوچک زنگ زده» اهدا شد.

سیدی در این بخش ضمن سپاس از برگزارکنندگان خطاب به کیانوش عیاری گفت: شاید ندانید اما تاثیر بسیاری بر نگاه من به سینما داشته‌اید. مفتخرم که نام شما بر این جایزه است.

بهترین فیلم؛ مغزهای کوچک زنگ زده

در بخش پایانی تندیس بهترین فیلم به سعید سعدی برای تهیه کنندگی فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» اهدا شد.

سعدی گفت: خوشحالم که این جایزه را از این جمع دریافت کردم.

در این بخش با حضور مجید مظفری لوح سپاسی هم به هومن سیدی بعنوان کارگردان این فیلم اهدا شد.

  • 14
  • 5
۵۰%
نظر شما چیست؟
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی:۰
غیر قابل انتشار: ۰
جدیدترین
قدیمی ترین
مشاهده کامنت های بیشتر
رودریگو هرناندز بیوگرافی «رودریگو هرناندز»؛ ستاره ای فراتر از یک فوتبالیست | هوش و تفکر رمز موفقیت رودری

تاریخ تولد: ۲۲ ژوئن ۱۹۹۶

محل تولد: مادرید، اسپانیا

حرفه: فوتبالیست 

پست: هافبک دفاعی

باشگاه: منچسترسیتی

قد: ۱ متر ۹۱ سانتی متر

ادامه
یزدگرد سوم زندگینامه یزدگرد سوم؛ آخرین پادشاه حکومت ساسانی

تاریخ تولد: ۶۲۴ میلادی

محل تولد: استخر، ایران شهر

سلطنت: ۶۳۲ – ۶۵۱ میلادی

خاندان: ساسانی

پدر: پسر شهریار

جانشین: مرگ او همراه با نابودی حکومت ساسانی بود

ادامه
فابیو کاپلو بیوگرافی فابیو کاپلو؛ اسطوره فوتبال جهان

تاریخ تولد: ۱۸ ژوئن ۱۹۴۶

محل تولد: سن کانزیان دیسونزو، ایتالیا

لقب: دن فابیو

حرفه: فوتبالیست پیشین و سرمربی 

پست: هافبک پیشین و مربی 

آغاز فعالیت: ۱۹۶۴ تاکنون

ادامه
ارنست رادرفورد زندگینامه ارنست رادرفورد؛ نابغه‌ای که اتم را دگرگون کرد

تاریخ تولد: ۳۰ اوت ۱۸۷۱

محل تولد: حومه برایت‌واتر شهر نلسون، ساحل شمالی جزیره جنوبی، نیوزیلند

ملیت: بریتانیایی

حرفه: فیزیک دان، استاد دانشگاه

محل تحصیل: دانشگاه کانتربوری، دانشگاه کمبریج

درگذشت: ۱۹ اکتبر ۱۹۳۷

ادامه
مجتبی حیدرپور بیوگرافی مجتبی حیدرپور هندبالیست تیم ملی ایران

تاریخ تولد: ۲۹ شهریور ۱۱۳۶۷

محل تولد: سرخس

حرفه: هندبالیست

پست: گوشه چپ

باشگاه کنونی: سپاهان

قد: ۱ متر ۸۰ سانتی متر

ادامه
کیلیان امباپه بیوگرافی کیلیان امپاپه؛ اعجوبه جوان فوتبال اروپا

تاریخ تولد: ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸

محل تولد: پاریس، فرانسه

حرفه: فوتبالیست

پست: وینگر چپ فوروارد

باشگاه: پاریسن ژرمن

آغاز فعالیت: ۲۰۰۴ تاکنون

ادامه
عین الله دریایی بیوگرافی عین الله دریایی پیشکسوت تئاتر ایران

تاریخ تولد: دهه ۱۳۲۹ 

محل تولد: تهران

حرفه: بازیگر تئاتر و سینما

سال های فعالیت: پیش از انقلاب تاکنون

شهرت: با سریال مگه تموم عمر چندتا بهار

ادامه
مارکوس گالپرین بیوگرافی مارکوس گالپرین؛ میلیاردر آرژانتینی

تاریخ تولد: ۳۱ اکتبر ۱۹۷۱

محل تولد: بوینس آیرس، آرژانتین

حرفه: سرمایه گذار، کارآفرین

شناخته شده برای: یکی از بنیانگذاران MercadoLibre

تحصیلات: دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه استنفورد

دارایی: ۵.۳ میلیارد دلار 

ادامه
اردشیر کاظمی بیوگرافی اردشیر کاظمی؛ پیشکسوت سینمای ایران

تاریخ تولد: ۲۹ آبان ۱۳۱۷

محل تولد: بندرانزلی، ایران

محل زندگی: تهران

حرفه: بازیگر سینما، تلویزیون

آغاز فعالیت: سال ۱۳۴۹ تاکنون

همسر: ندارد

ادامه
دیالوگ های آنشرلی

دیالوگ های آنشرلی در این مقاله از سرپوش به بررسی جذابیت های دیالوگ های آنشرلی در سینما و تئاتر می‌پردازیم. آنشرلی، با تاریخچه‌ای غنی در حوزه فرهنگ و هنر، دارای دیالوگ‌هایی است که علاوه بر ارتقاء داستان، به عنوان نمونه‌هایی برجسته از زبان هنری در این صنایع شناخته می‌شوند. اثر آنشرلی  کتاب "آنشرلی" نوشته لوسی ماد مونتگمری، داستان دختری به نام آن شرلی است که در یتیم خانه بزرگ شده و به یک خانواده ثروتمند در شهر مونک هاوس نیو برونزویک در کانادا فروخته می شود. آن شرلی دختری کنجکاو، مهربان و خلاق است که با دیالوگ های خود، شخصیتی دوست داشتنی و ماندگار در ذهن خوانندگان ایجاد کرده است. انیمیشن آنشرلی انیمیشن "آنشرلی" که در سال ۱۹۷۹ در ژاپن ساخته شده است، اقتباسی از رمان "آن در گرین گیبلز" نوشته لوسی ماد مونتگمری است. این انیمیشن، داستان دختری به نام آن شرلی را روایت می کند که در یتیم خانه بزرگ شده و به یک خانواده ثروتمند در شهر مونک هاوس نیو برونزویک در کانادا فروخته می شود. شخصیت های آنشرلی شخصیت های اصلی انیمیشن آنشرلی عبارتند از: آن شرلی: دختری کنجکاو، مهربان و خلاق که با موهای قرمز و شخصیت دوست داشتنی خود، یکی از محبوب ترین شخصیت های ادبیات کودکان است. مریلا کاترین کاتبرت: خواهر بزرگ تر ماتیو کاتبرت که با برادرش در مزرعه گرین گیبلز زندگی می کند. مریلا زنی سخت کوش و جدی است که در ابتدا از حضور آن شرلی در خانه خود خوشحال نیست. ماتیو کاتبرت: برادر کوچک تر مریلا که مردی مهربان و ساده دل است که به سرعت با آن شرلی دوست می شود. دیانا براری: دختر همسایه کاتبرت ها که با آن شرلی دوست می شود. دیانا دختری مهربان و ساده دل است که به سرعت با آن شرلی دوست می شود. دیالوگ های انیمیشن آنشرلی داستان انیمیشن آنشرلی داستان انیمیشن آنشرلی، همانند داستان رمان، از این قرار است که آن شرلی، دختری یتیم که در یتیم خانه بزرگ شده است، توسط خواهر و برادری به نام های مریلا و ماتیو کاتبرت به فرزندخواندگی پذیرفته می شود. مریلا و ماتیو، آن شرلی را برای کمک به انجام کارهای خانه و مزرعه می خواهند. آن شرلی، با موهای قرمز آتشین و شخصیت دوست داشتنی خود، به سرعت با مریلا و ماتیو و همچنین با همسایه آنها، دیانا براری، دوست می شود. آن شرلی، با ماجراجویی ها و شیطنت های خود، زندگی کاتبرت ها را زیر و رو می کند و به آنها یاد می دهد که چگونه از زندگی لذت ببرند. نکات مثبت آنشرلی انیمیشن آنشرلی، از جمله انیمیشن های ماندگار و خاطره انگیزی است که با داستان جذاب و شخصیت های دوست داشتنی خود، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. از جمله نکات مثبت این انیمیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد: - داستان انیمیشن آنشرلی، همانند داستان رمان، داستانی جذاب و پرکشش است که مخاطبان را از ابتدا تا انتها درگیر خود می کند. - شخصیت های انیمیشن آنشرلی، از جمله آن شرلی، مریلا، ماتیو و دیانا، شخصیت هایی دوست داشتنی هستند که مخاطبان با آنها ارتباط برقرار می کنند. - انیمیشن آنشرلی، پیام های مثبتی مانند اهمیت خانواده، دوستی و امید را به مخاطبان خود منتقل می کند. دیالوگ های شخصیت آنشرلی دیالوگ های آنشرلی دیالوگ های آنشرلی، بیانگر شخصیت او هستند. او دختری کنجکاو و ماجراجو است که همیشه به دنبال یادگیری چیزهای جدید است. این ویژگی در دیالوگ های او به وضوح دیده می شود. برای مثال، در یکی از دیالوگ ها، آنشرلی از معلم خود می پرسد: "حتی اگر دنیا بد باشد، همیشه چیزهای خوب هم وجود دارد." " تصور اینکه شما یک ملکه هستید واقعا عالی است. شما بدون هیچ گونه ناراحتی از آن لذت می برید و هر زمان که بخواهید می توانید از ملکه بودن دست بردارید، کاری که در زندگی واقعی نمی توانید انجام دهید." "این یک چیز خوب در مورد این جهان است ... همیشه بهارهای بیشتری وجود دارد." "وقتی فکر می‌کنم قرار است اتفاق خوبی بیفتد، به نظر می‌رسد که بر روی بال‌های انتظار پرواز می‌کنم. و سپس اولین چیزی که متوجه می شوم با یک ضربت به زمین می افتم. اما واقعاً ماریلا، قسمت پرواز تا زمانی که ادامه دارد با شکوه است... مثل اوج گرفتن در غروب خورشید است. من فکر می‌کنم که تقریباً تاوان ضربه را می‌پردازد." "خب، نمی توان یکدفعه عادت دختر بچه بودن را کنار گذاشت." "شاید... شاید... عشق به طور طبیعی از یک دوستی زیبا آشکار شد، مانند گل رز طلایی که از غلاف سبزش می لغزد."  "این یک ایده دوست داشتنی است، دایانا؛ زندگی کردن به گونه ای که نامت را زیبا کنی، حتی اگر در آغاز زیبا نبود... آن را در افکار مردم برای چیزی آنقدر دوست داشتنی و دلپذیر قرار می دهد که هرگز به تنهایی به آن فکر نمی کنند." "شاید، به هر حال، عاشقانه مانند یک شوالیه که سوار اسب می‌شود، با شکوه و هیاهوی وارد زندگی انسان نشده باشد. شاید مثل یک دوست قدیمی از راه‌های آرام به سمت آدم خزید..." "خب، همه ما اشتباه می کنیم، عزیزم، پس فقط آن را پشت سر بگذار. ما باید از اشتباهات خود پشیمان باشیم و از آنها درس بگیریم، اما هرگز آنها را با خود به آینده منتقل نکنیم." "من معتقدم که زیباترین و شیرین ترین روزها، روزهایی نیستند که در آن اتفاقات بسیار باشکوه یا شگفت انگیز یا هیجان انگیزی رخ دهد، بلکه فقط روزهایی هستند که لذت های کوچک ساده ای را به ارمغان می آورند و به آرامی یکدیگر را دنبال می کنند، مانند مرواریدهایی که از یک رشته می لغزند." "من از دوستی بسیار سپاسگزارم. زندگی را بسیار زیبا می کند." "این بدترین دوران بزرگ شدن است و من در حال درک آن هستم. چیزهایی که در دوران کودکی خیلی می‌خواستی، وقتی به آنها دست پیدا می‌کردی، به نظرت چندان شگفت‌انگیز به نظر نمی‌رسند." "آیا خوب نیست که فکر کنیم فردا روز جدیدی است که هنوز هیچ اشتباهی در آن وجود ندارد." دیالوگ های ماندگار آنشرلی "این خیلی خوب است که در مورد غم ها بخوانید و تصور کنید که قهرمانانه از طریق آنها زندگی می کنید، اما وقتی واقعاً آنها را دارید، خیلی خوب نیست" "خیلی آسان است که شرور باشی بدون اینکه بدانی." "اما واقعاً ماریلا، نمی‌توان در چنین دنیای جالبی برای مدت طولانی غمگین ماند، می‌تواند؟" "زندگی ارزش زیستن را دارد تا زمانی که خنده در آن باشد." "تجربه من این بوده است که شما تقریباً همیشه می توانید از چیزهایی لذت ببرید، اگر تصمیم خود را محکم بگیرید که این کار را انجام دهید." "دنیای قدیمی عزیز تو بسیار دوست داشتنی هستی و من خوشحالم که در تو زنده هستم." "چرا مردم باید برای دعا زانو بزنند؟ اگر واقعاً می خواستم دعا کنم به شما می گویم که چه کار می کردم. من به تنهایی یا در جنگل های عمیق و عمیق به یک میدان بزرگ بزرگ می رفتم و به آسمان - بالا - بالا - بالا - به آن آسمان آبی دوست داشتنی نگاه می کردم که انگار پایانی برای آن وجود ندارد. آبی بودن و سپس من فقط یک دعا را احساس می کنم." "این یکی از مزایای سیزده سالگی است که شما خیلی بیشتر از زمانی که فقط دوازده ساله بودید می دانید" "تا زمانی که نمردی هرگز از غافلگیر شدن در امان نیستی" "کیک‌ ها یک عادت وحشتناک دارند که وقتی می‌ خواهید خوب باشند بد می‌ شوند" "آنه تمام عاشقانه هایت را رها نکن اندکی از آن چیز خوبی است البته نه زیاد اما کمی از آن را حفظ کن" دیالوگ های زیبای آنشرلی سخن پایانی درباره دیالوگ های آنشرلی دیالوگ های آنشرلی، بخشی از جذابیت این شخصیت دوست داشتنی هستند. این دیالوگ ها، شخصیت، امید، خوش بینی و عشق به طبیعت آنشرلی را به خوبی بیان می کنند. گردآوری: بخش هنر و سینمای سرپوش

ویژه سرپوش