سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد مقاله: ۹۸۰۵۰۰۰۲۵

بیوگرافی هروویه میلیچ، مدافع جدید استقلال

هرویه میلیچ,هروویه میلیچ,بیوگرافی هرویه میلیچبیوگرافی هروویه میلیچ

گزیده ای از بیوگرافی هروویه میلیچ:

نام اصلی:   هروویه میلیچ

زادروز:   ۱۰ مهٔ ۱۹۸۹ ‏

زادگاه:  اوسییک، کرواسی

قد:  ۱٫۸۳ متر (۶ فوت ۰ اینچ)

 وزن:  ۷۴ کیلو

پست:  مدافع چپ / وینگر

هرویه میلیچ,هروویه میلیچ,بیوگرافی هرویه میلیچعکس هروویه میلیچ

بیوگرافی هروویه میلیچ:

میلیچ متولد ۱۰ می ۱۹۸۹ در شهر اوسیک( Osijek) کرواسی است، یکی از مناطق صنعتی این کشور که در نزدیکی مرز اسلوونی قرار دارد که در زمان حمله صرب ها به رهبري اسلوبودان میلوشویچ از کرواسی به سمت ونیتاس گریخت و همواره به این خاطر نسبت به حضور وی در تیم ملي گارد داشته اند و به نوعی در فهرست سیاه تیم ملي قرار داشته است. به همین خاطر وی باتوجه به حضور در لیگ فوتبال ایتالیا تنها ۹ بازي ملي در کارنامه دارد.

میلیچ فوتبال خود را در تیمهای پایه اوسیک و بعد هایدوک اشپیلت پشت سر گذاشت.

هرویه میلیچ,هروویه میلیچ,بیوگرافی هرویه میلیچتصاویر هروویه میلیچ

نخستین قرارداد حرفه ای این دفاع چپ، سال ۲۰۰۸ با تیم هایدوک اشپیلت بود، ولی در آن سال وی تنها سه بازي انجام داد. میلیچ در ۲۰ سالگی به تیم یورگاردن سوئد پیوست و در ۲ فصل بازي براي این تیم امار ۴۱ بازي و ۴ گل را ثبت کرد. به دنبال بازگشت به فوتبال کرواسی وی با تیم ایسترا این کشور قرارداد بست و در ۶۱ بازي ۲ بار موفق به گلزنی براي این تیم شد.

در تابستان سال ۲۰۱۳ میلیچ با قراردادی ۲ ساله به روستوف پیوست و در ۶۱ بازي ۵ بار هم براي این تیم گلزنی کرد. میلیچ در فصل ۲۰۱۶- ۲۰۱۵ بار ديگر به هایدوک اشپیلت برگشت و در ۳۵ بازي پنج پاس گل و یک گل به نام خود به ثبت رساند.

فیورنتینا ایتالیا تیم بعدی میلیچ بود. وی در فصل ۲۰۱۷ - ۲۰۱۶ در سری A ایتالیا و لیگ اروپا با پیراهن بنفش پوشان فلورانس ۲۳ بار به زمین رفت و چهار پاس گل ارسال کرد.

هرویه میلیچ,هروویه میلیچ,بیوگرافی هرویه میلیچهروویه میلیچ

میلیچ در نقل و انتقالات تابستانه ۲۰۱۷ به المپیاکوس، قهرمان سوپرلیگ یونان پیوست، ولی تنها ۴ بازي براي این تیم انجام داد و در ژانویه ۲۰۱۸ به ایتالیا برگشت تا این بار پیراهن ناپولی را بپوشد، ولی به علت اسیب دیدگی حتی یک بازي هم براي ناپلی ها نکرد.

در آخر در تابستان فصل ۲۰۱۹- ۲۰۱۸ از ناپولی جدا شد و براي نیم فصل بدون تیم بود تا در آخر به کروتونه پیوست.

میلیچ با قامت ۱۸۳ سانتی متری خود قابلیت بازي در پست دفاع چپ و هافبک چپ را دارد.

کارنامه سابقه ها هرویه میلیچ در تیمهای سابق:

هرویه میلیچ,هروویه میلیچ,بیوگرافی هرویه میلیچکارنامه بازی های هروویه میلیچ

 همبازی کریم انصاری فرد

میلیچ فصل ۱۸- ۲۰۱۷ به لیگ یونان رفت و براي المپیاکوس بازي کرد. هروویه تنها نیم فصل بازیکن این تیم بود و تنها ۴ بازي براي آنها انجام داد. وی در المپیاکوس با کریم انصاری فر هم تیمی بود و چند بازي هم در کنار هم انجام داده اند. به این ترتیب مهاجم ايراني باید شناخت خوبی از بازیکن مورد نظر استقلالی ها داشته باشد. میلیچ پس از یک نیم فصل ناموفق به ناپولی ایتالیا رفت و شاگرد مائوریسیو ساری شد، ولی در سری A هم موفق نبود و چه بسا یک بازي هم براي این تیم انجام نداد.

بازي در برابر مسی و یارانش

میلیچ بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ سابقه انجام ۶ بازي ملي را هم در کارنامه دارد که برابر تیمهای آرژانتین، پرتغال، سوئیس، کره جنوبی، مالت و لیختن اشتاین بود. در بازي دوستانه برابر آرژانتین او ۹۰ دقیقه برابر لیونل مسی و هیگوآین و دی ماریا و ديگر ستاره های آلبی سلسته قرار گرفت و در پایان با نتيجه ۲ بر یک بازنده شدند. از ۶ رقابت، ۵ بازي دوستانه و یک بازي هم مقدماتی جام ملت های اروپا بود.

حضور هروویه میلیچ در باشگاه استقلال:

با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال و به پیشنهاد آندره آ استراماچونی،« هروویه میلیچ» روز یک شنبه جهت امضای قرارداد با استقلال ( در صورت تائید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.

هرویه میلیچ,هروویه میلیچ,بیوگرافی هرویه میلیچعکس جدید هروویه میلیچ

  • 124
  • 23
۵۰%
نظر شما چیست؟
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی:۰
غیر قابل انتشار: ۰
جدیدترین
قدیمی ترین
مشاهده کامنت های بیشتر
ویژه سرپوش